Despre INUTEQ
La INUTEQ vrem să creăm clienți fericiți și să ne dezvoltăm rapid făcând acest lucru. Fondat în 2011 în Olanda, ne-am extins de atunci pentru a ține pasul cu cerințele clienților noștri. Scopul nostru este să vă servim cu produse care vă fac viața mai ușoară, mai eficientă și bineînțeles mai rece.
Testăm cu atenție fiecare produs pentru durabilitate și sănătate, astfel încât să puteți avea încredere în calitatea produselor noastre. Personalul nostru vă stă la dispoziție pentru a va ajuta și a vă răspundă la toate întrebările.
Comenzi
Procesarea comenzilor
Toate comenzile sunt în mod normal procesate și expediate în termen de o zi în zilele lucrătoare obișnuite (luni – vineri). Poate fi necesar timp suplimentar pentru comenzi mai mari, comenzi personalizate sau comenzi care necesită informații suplimentare despre clienți.
Monitorizarea comenzii
Asigurăm informații pentru monitorizarea tuturor comenzilor noastre, astfel încât toate expedierile să poată fi urmărite. După ce aveți numărul de monitorizare, vă rugăm să acordați timp pentru ca acesta să intre în sistemul operatorului și să se actualizeze. Ne străduim să susținem cele mai înalte niveluri de servicii de calitate pentru clienți.
Aveți un cont INUTEQ?
Urmărirea comenzii dvs. este simplă! Conectați-vă la contul dvs. și verificați starea de desfășurare care este lângă comanda dvs. Dacă a fost îndeplinită, faceți click pe informațiile de comandă unde veți găsi informațiile de urmărire.
Fără cont?
De îndată ce comanda dvs. a fost îndeplinită, veți primi un e-mail cu toate detaliile despre comanda dvs. Vor fi informații de urmărire în e-mail. Dacă nu ați primit încă un e-mail, nu vă faceți griji. În mod normal, este nevoie de aproximativ 24 de ore pentru expedierea comenzii dvs.
Metode de plata
Verificare sigură
Toate plățile efectuate prin intermediul site-ului nostru web sunt sigure. Avem la dispoziție o criptare SSL pentru a asigura siguranța datelor dvs.
Transport
Obiectivul nostru final la INUTEQ România este de a crea clienți pe toată perioada desfășurarii activității companiei și vom face tot ce ne stă în putință pentru a ne asigura că experiența dvs. cu noi este una care vă face să doriți să faceți cumpărături din nou împreună cu noi.
Timpul de livrare
Comenzile sunt procesate și expediate în termen de o zi (lucrătoare). Expediem comenzi de luni până vineri. Termenul de livrare depinde de regiunea dvs., dar ele durează în mod normal 1-5 zile pentru a ajunge. Asigurăm informații de monitorizare pentru toate comenzile noastre, astfel încât veți putea urmări comanda dvs.
Returnări & Rambursări
Ați primit un produs defect sau deteriorat?
Ne pare rău să auzim că s-a întâmplat acest lucru! Dacă în eventualitatea puțin probabilă ați primit un produs defect sau deteriorat, vă rugăm să contactați imediat echipa noastră de asistență. Vom face tot posibilul pentru a rezolva situația.
Vrei să returnezi ceva?
Știm, returnările sunt o durere în ***. Într-adevăr. Ați comandat un produs și, dintr-un anumit motiv, nu corespunde criteriilor dvs. sau pur și simplu nu v-a plăcut. Se întâmplă. Nu vă faceți griji. Aici, la INUTEQ România nu vrem să vă facem viața mai dificilă decât este deja.
De aceea, dorim să vă facem experiența cât mai simplă posibil. Completați informațiile despre returul dvs. în formularul de returnare și le vom gestiona de acolo.
Politica noastră de returnare
Actualizat la: 10-11-2020
- Produsul dvs. nu este corect? Nu vă faceți griji, anunțați-ne și o vom rezolva.
- Nu oferim schimburi, ci doar rambursări.
- Produsul (produsele) trebuie să fie nedeschis (e) și în ambalajul original.
- Toate articolele sunt inspectate temeinic înainte de a lua măsuri.
- Aveți la dispoziție 14 zile de la data primirii articolelor dvs. pentru a face o returnare.
- Aveți chitanța, confirmarea comenzii sau dovada achiziției de la INUTEQ România. Nu suntem în măsură să acceptăm returnarea achizițiilor efectuate de la terți.
Produsele care nu îndeplinesc aceste criterii nu vor fi luate în considerare pentru returnare.
Comenzile plasate separat nu pot fi returnate ca una. Combinarea comenzilor va încetini procesul de rambursare.
Cum se returnează un produs
Urmați acești pași simpli pentru a vă înregistra returul
- Accesați Centrul de returnări Inuteq.
- Introduceți numărul comenzii și adresa de e-mail. Vă rugăm să introduceți totul exact așa cum apare în confirmarea comenzii.
- Introduceți numele articolului pe care doriți să îl returnați.
- Spuneți-ne cantitatea de articole pe care doriți să le returnați.
Articolele din comenzi separate nu pot fi returnate în cadrul aceluiași pachet, combinarea comenzilor va încetini procesul de rambursare. Returnările care au fost achiziționate separat în portal nu pot fi returnate în același pachet.
Vă rugăm să nu returnați mărfurile deteriorate, cu excepția cazului în care este recomandat de un membru al echipei noastre de asistență, aceasta poate duce la o rezoluție mai lentă.
Achiziții efectuate cu un cod de reducere
Din păcate, articolele cumpărate cu un cod de reducere nu pot fi rambursate.
Comenzi personalizate
Nu este posibil să returnați produse personalizate. Dacă ați primit un produs personalizat și nu sunteți mulțumit de modul în care arată, vă sfătuim să contactați echipa noastră de asistență. Ei vă vor ajuta cu plăcere