Întrebări frecvente
Vă mulțumim pentru interesul acordat serviciilor INUTEQ România. Vrem să ne asigurăm că veți experimenta cel mai bun serviciu posibil. Înțelegem că este posibil să aveți câteva întrebări înainte de a plasa o comandă. Vă rugăm să aruncați o privire mai jos pentru a vedea dacă este posibil să fi răspuns deja la întrebarea dvs. Dacă aveți în continuare întrebări, trimiteți-ne un mesaj și vă vom răspunde cât mai curând posibil.
Nu mi-am primit articolul. Ce pot sa fac?
Ne pare rău să auzim că nu ați primit comanda. Folosim întotdeauna urmărirea tuturor comenzilor pe care le trimitem. Vă sfătuim să consultați mai întâi operatorul de curierat înainte de a ne contacta.
Vreau să-mi schimb comanda
Ne pare rău, dar nu putem face modificări la comanda dvs. după ce ați apăsat butonul „Plasați comanda”, aceasta include următoarele:
- Schimbarea elementului sau a dimensiunii
- Adresa de livrare / facturare
- Adăugare articole la comanda dvs.
- Metodă de livrare
Există o fereastră de 15 minute în care puteți anula comanda, localizând comanda în secțiunea contului dvs. și apăsând butonul „Anulați comanda”. După ce fereastra de 15 minute s-a închis, este prea târziu pentru a anula orice comandă și va trebui să urmați procesul de returnare.
Dacă nu aveți un cont de client, nu putem anula comanda pentru dvs.
* Dacă ați introdus adresa incorectă la plată, nu vom putea fi răspunzători dacă comanda lipsește. Nu suntem răspunzători pentru rambursarea / înlocuirea acestei comenzi.
Am primit un produs defect. Acum ce?
Ne pare rău să aflăm că ați primit un produs defect. Vă rugăm să ne contactați imediat cu următoarele informații:
- Numărul comenzii
- Ce articol este deteriorat
- Descrierea a ceea ce este deteriorat
- Dovezi fotografice
Vă rugăm să nu returnați articole în absența dvs.!
Contactați întotdeauna echipa noastră de asistență mai întâi. Trimiterea articolelor înapoi fără ca noi să știm poate duce la o rezolvare a situației mai lentă. Nu putem acorda o rambursare, credit sau înlocuire atunci când dovada deteriorării nu a fost verificată de către un membru al echipei noastre de asistență.
Dacă articolele dvs. au fost deteriorate la livrare, vă rugăm să luați dovezi fotografice și să le trimiteți direct la asistența noastră pentru clienți!
Revendicările pentru coletele deteriorate trebuie făcute în termen de 7 zile de la data livrării.
Am primit un produs greșit
În cazul puțin probabil în care ați primit un articol greșit, contactați-ne imediat cu următoarele informații:
- Numărul comenzii
- Numele articolului ce nu a fost primit
- Numele articolului pe care l-ați primit
- Dovezi fotografice ale articolului pe care l-ați primit, inclusiv sigla
După ce am primit informațiile de mai sus, echipa noastră de asistență va rezolva situația cât mai curând posibil. Toate cererile de sosire a comenzilor fără articole corecte / lipsă trebuie făcute în termen de 7 zile de la data livrării.
Cât timp durează până îmi primesc comanda?
Expediem comenzile noastre în zilele lucrătoare obișnuite, de Luni până Vineri.
În mod normal, gestionăm și expediem comenzile în termen de o zi. Comenzile durează în mod normal 1-5 zile să ajungă. Asigurăm informații pentru monitorizarea tuturor comenzile noastre, astfel încât toate expedierile să poată fi urmărite.
Cum îmi urmăresc comanda?
Ai un cont Inuteq?
Urmărirea comenzii dvs. este ușoară! Conectați-vă la contul dvs. și verificați starea de desfășurare care este lângă comanda dvs. Dacă a fost îndeplinită, faceți click pe informațiile de comandă unde veți găsi informațiile de urmărire.
Fără cont?
De îndată ce comanda dvs. a fost îndeplinită, veți primi un e-mail cu toate detaliile despre comanda dvs. Vor fi informații de urmărire în e-mail. Dacă nu ați primit încă un e-mail, nu vă faceți griji. În mod normal, este nevoie de aproximativ 24-48 de ore pentru a expedia comanda dvs.
Cum returnez articole?
Aveți până la 30 de zile pentru a vă iniția returnarea din momentul livrării comenzii dvs. Inuteq. Consultați informațiile la centrul nostru de asistență pentru clienți pentru a vă asigura că știți cum să vă returnați articolele, este ușor – vă promitem!
Îmi pot schimba articolele?
Din păcate, în prezent nu oferim schimburi. Pentru a face procesul de returnare cât mai eficient posibil, oferim doar rambursări.
Ne propunem să vi se restituie suma percepută imediat ce articolul a fost primit înapoi în depozitul nostru, permițându-vă să comandați cât mai repede posibil. Acest lucru va fi de obicei în termen de 5-7 zile lucrătoare de la data la care ați solicitat returul cu serviciul de returnare ales.
Dacă aveți nevoie de o altă dimensiune sau culoare a unui articol, va trebui să plasați o nouă comandă. Veți fi notificat prin e-mail când am procesat rambursarea.
Mi-ați primit returul?
În funcție de serviciul pe care l-ați ales pentru a returna, poate dura până la 14 zile să fie livrat și procesat de echipa noastră de returnări.
Vom fi contactați prin e-mail după ce returnarea a fost procesată pentru a vă confirma rambursarea.